سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشارکت

ارسال شده توسط غربت در 90/3/28:: 11:27 صبح
 

 

به موجب دستورالعمل نحوه اعطای صلاحیت به دفاتر مهندسی ساختمان موضوع ماده 9 آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال 1375(که منبعد دستورالعمل نامیده می شود) این شراکت نامه به شرح ذیل بین شریک/ شرکاء تنظیم می گردد و مفاد آن وفق ماده 10 قانون مدنی برای طرفین لازم الاجرا است .

ماده 1- شرکاء عبارتند از:
1- نام...........نام خانوادگی.............. نام پدر.............. شماره شناسنامه.............. صادره از............. سال تولد.............. مدرک تحصیلی................. دارای پایه............... شماره پروانه اشتغال بکار مهندسی............................
2- .........................................
3- .........................................
4- .........................................
5- .........................................
6- .........................................
7- ........................................
ماده2- موضوع مشارکت:عبارت است از تاسیس دفتربه منظور ارائه خدمات مهندسی درامورساختمان.
ماده3- شرکاء نسبت به رعایت قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه اجرایی آن و دستورالعمل مربوط. که جزء لاینفک این مشارکت نامه میباشدودستورالعملهایی که متعاقبا از سوی وزارت مسکن و شهرسازی ابلاغ میگردد مسئولیت قراردادی دارندودرصورت عدم رعایت ظوابط و مقررات وفق تصمیم مراجع ذیصلاح اقدام خواهدشد .
ماده 4- با انعقاد این مشارکت نامه هر یک از شرکاءنسبت به انجام امور متناسب با رشته تخصصی که تشخیص صلاحیت شده اند. مسئولیت داشته و عواقب ناشی از آن به عهده وی می باشد.
ماده 5- شرکاءمتعهد میگردند نسبت به تهیه و نگهداری دفاتر قانونی موضوع ماده 96 قانون مالیاتهای مستقیم اقدام نمایندومسئولیت پاسخگویی و انجام تعهدات بوجود آمده به عهده آنان خواهد بود .
ماده 6- به استناد ماده 2 دستورالعمل مربوط. امتیاز دفتر مهندسی قابل واگذاری به غیر نیست و مسئولیت اداری و هماهنگی امور وفق ماده8 دستورالعمل مربوط با مسئولین دفتر میباشد
ماده 7- شرکاء نسبت به تامین مخارج و هزینه های مربوط به دفتر مهندسی از قبیل تهیه محل دفتر. اقلام ووسایل فنی و اداری. پرداخت حقوق کارکنان و نظایر آن و همچنین تقسیم منافع حاصله از ارائه خدمات مهندسی دفتر برابر آئین نامه داخلی که به تصویب شرکاء رسیده است و جزء لاینفک این مشارکت نامه می باشد مسئول و متعهد گردیدند .




بازدید امروز: 17 ، بازدید دیروز: 0 ، کل بازدیدها: 12161
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ

چت روم